STUUUDENTEN!

Ja, studenten kom ju lika fort som den försvann, dessutom försvann nästan alla bilder från kameran och därför oooorkade jag inte med att fortsätta denna TRAGISKA blogg, som nog e den sämsta i blogg-världen!

image26

Trotts att det är fel datum och allt kan jag iaf berätta en kort historia om studentdagen....
Det hela började med att jag och carro gick vilse i det stora KRUUUUSBODA, där allt ser verkligen likadant ut.

Där efter fick vi vår efterlängtade champangefrukost....där vi sjöng klasssången för full hals.
Under dagen åt vi en snabb lunch i skolans matsal och framåt ett sprang vi äntligen ut!



Efter att fått allt skit runt halsen av nära o kära =P var det dax att hoppa upp på flaket och sedan åka vidare för att möta resten av släkten! (tack för alla presenter)

När man sedan hade fått i sig mer mat och mer champange var det dags att fixa sig till avslutningsskivan...
och där blev allting svart och så slutade väl dagen någon gång på natten...=P


Kommentarer
Postat av: felicia :)

fett tjusiga flickor;)

2007-10-03 @ 22:26:21
URL: http://promillisfillis.blogg.se
Postat av: jess

jag ser ut som värsta muppen på den här bilden

2007-12-14 @ 17:17:16
Postat av: Anonym

nej de gör du inte...en utav de finaste bilderna på dig å mig tillsammans...=P

2008-01-31 @ 10:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0