HÖGSKOLAN i gävle!

Ja, det är faktikst sant, lilla jag går på högskolan! Dock hade jag för taskiga betyg för att komma in i sthlm men so what! Nu pluggar jag iaf och gör nån nytta i mitt liv!

Förra veckan vare nollning, men då va jag fogde å inte nolla, då man har liksom gått på högskolan i ett halvår så ska man försöka se kaxig ut å visa att man har erfarenhet...hmm ja problemet va ju att jag e yngst, satt de sprack ganska så fort!
De va ganska dålig närvaro på våra nollor, lr ja de va ganska dåligt med nollor överhuvudtaget så vi fogdar blev nollade igen kändes de som!
men vem tackar nej till gävle-festerna! =P

Nollningen började med att alla fogdar ska sitt pogramsoverall med sitt namn, ritat, sytt lr dit klistrat, eftersom man är en stållt ekonom så ska man ha färger rööööd.



Nu på vår nollningen kunde man ta igen lite grenar som man missade i höstas då som nolla råkade få i sig lite för mycket alkohol än vad man tolde.
image32

Som fogde kan man nääästan välja själv hur mycket man ska få i sig....!!

Denna cider e iiiiiiiiiiiiiiis kall...gick inte att klunka så bra! =(
Vi e 5 pers som kör samtidigt...


Kommentarer
Postat av: carro

hmmm.. american apparel har bra fodral klänningar, dom är enkalste enkla.. =) De har en butik på götgatsbacken som du kan kolla in. Annars kanske det finns någon på asos.com dom har lite av varje i prisväg och det går snabbt och entkelt att beställa därifrån. Annars vet jag faktiskt inte, det är svårt att hitta en snygg enkel och billig.. =/

2008-02-01 @ 20:17:49
URL: http://stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0