Bara tre dagar kvar till studenten...å baltajm...

Ja nu är det som sagt bara tre dagar kvar till den stora dagen...UT I FRIHETEN! men oxå bort från kompisarna =(
Skönt att man kom överlevande ur studentskivorna iallafall...blev lite mycket där ett tag! hehe

image15
Ja efter att ha ramlat som två dominobrickor på dansgolvet, och en som blödde näsblod blev vår egna skiva riktigt lyckad! Men jag tycker fortfarande att det var du bella som förtjänade den där gratis drinken mest =P hehe

Men Vad är en bal på slottet?
Jo det är faktikst jävligt BA(L)LT!!!!!!!
(sorry askungen)

Så efter att ja jagat ny klänning ( då min andra kläning var förliten) hittade jag till sist en annan, en svart....jag vet att det låter konstigt men den e faktikst charmig! ser lite ut som Marlyn Monroe stilen!
Så imorn ska man fixa året å grejer, riktigt najs....får hoppas att det blir en trevlig kväll! =D

Kommentarer
Postat av: carro

hahah ja du var ju lite lost där på vår skiva ;)

2007-05-29 @ 22:54:17
URL: http://www.stylevsfashion.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe...sånt som händer ibland...=P

2007-05-29 @ 23:07:40
Postat av: bella

så jävla underbart o så jävla oförglömligt!
älsk!

2007-06-22 @ 00:38:00
URL: http://sexandthekrusboda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0