en enooooorm saknad...

Ja...asså tänk dig sätta på dig packa trunken med skor, vattenflaska och träningskläder, åka snabbt förbi donken för att man har inte hunnit äta någonting annat, slänga på sig allt i sista minuten å se richards och marcus miner i hallen när man halvt kommer försent. att knyta skosnörerna precis innan samlingen sker vid mitten av plan, att efetr intruktionen äntligen få gå på boll å börja uppvärmningen. Tänk dig äntligen få höra att de är målvaktsuppvärmingen och du får stjuta dit första skott mot mål på huuuuuuuuuuuuur länge som hälst.....vilken jääävla känsla!!

Drömde en sån ryggig mardröm inatt! Alla fick sätta på sig dom nya matchställen å fick nya skitsnygga trunkar så alla skulle se enhetliga ut, jag satt brevid och hoppades på att få ett ställ jag med, men blev totakt ignorerad, fatta om jag vakna helt kallsvettig å blöt i morse.....fyyy faaaan. Nu måste jag fan göra nånting...
 
Nu drar jag fan å tränar med forsbacka ikväll...bara för att få känna av spelet igen....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0